Garantinės sąlygos

Medinių gaminių pirkimas-pardavimas

  1. Klientas patvirtina, jog yra susipažinęs su gaminių techninėmis bei vizualinėmis specifikacijomis ir su jomis sutinka.
  2. Įsigydamas ąžuolinius, uosinius, pušinius, ar kitos medienos gaminius klientas patvirtina suprantąs, jog jie yra gaminami iš natūralaus medžio, kuris yra „gyva“ medžiaga ir Klientui pristatyti gaminiai gali skirtis nuo vizualizacijose pateikto pavyzdžio (atspalviai, šakotumas, ir pan.).
  3. Medis – natūralus produktas, todėl natūralių medžiagų tekstūros ir atspalvio netolygumai nelaikomi prekių kokybės trūkumu. Medžio gaminiai gaminami partijomis. Kiekvienos partijos gaminio atspalvis, dėl ruošinio (ąžuolo, uosio, pušies, ar kitos medienos) kilmės, ar pasirinkto šukavimo gali šiek tiek skirtis,  nuo pavyzdyje  esančio atspalvio ir tai nelaikoma gaminio defektu.
  4. Ąžuolas, uosis, pušis, ar kitas medis – natūralus produktas, todėl pasikeitus santykinei oro drėgmei ir temperatūrai lentelės matmenys gali kisti iki 5%. Tai reiškia, kad gali atsirasti tarp lentelių tarpeliai tiek iš ilgio, bei pločio. Taip pat, gali atsirasti aukščio skirtumai tarp lentelių vadinami “prašokimais”. Nukritus gaminių drėgmei, gali atsirasti įtrukimai arba įskilimai. Medžio gaminių drėgnumas turi būti 8-9%
  5. Gaminio defektu taip pat nelaikomas natūralus spalvos blukimas ar skirtingas blukimas tiesiogiai saulės apšviestose / neapšviestose gaminio vietose.
  6. Kliento užsakymas yra laikomas priimtu Klientui pagal išankstinę sąskaitą už dangas sumokėjus 30 proc. avansą. Avansas pagal individualų susitarimą gali būti mažesnis arba didesnis.
  7. Klientas privalo sumokėti likusią gaminių kainą iki gaminių perdavimo Klientui dienos pagal Pardavėjo pateiktą PVM sąskaitą – faktūrą arba išankstinę sąskaitą.
  8. Gavus sąskaitą faktūrą arba išankstinę sąskaitą už pagamintus gaminius, reikia ją susimokėti per 5 darbo dienas, nesusimokėjus taikomas gaminių sandėliavimo mokestis 10Eur / diena + PVM.
  9. Klientas įsipareigoja gaminius savo jėgomis ir sąskaita pasiimti iš Pardavėjo sandėlio. Gaminių pristatymo Klientui į objektą ir krovos paslaugų kaina nėra įskaičiuota į gaminių kainą, tačiau Klientas ir Pardavėjas gali raštu susitarti dėl gaminių pristatymo, krovos už papildomą mokestį. Užsakant gaminių montavimo paslaugas, atvežimo ir krovimo darbai įtraukiami į pasiūlymą. Išskyrus, jeigu krovimas reikalingas iki antro namo aukšto, nuo trečio aukšto, krovimo paslauga kainuoja papildomai.
  10. Klientui, užsakiusiam ąžuolines parketlentes su montavimo darbais teikiamas nemokamas pagrindo, ant kurio bus klojamos grindys, įvertinimas bei drėgmės matavimas. Nemokamai pagrindo drėgmė matuojama 2 kartus. Taip pat, tikslus patalpų, kuriose bus klojamos grindys matavimas lazeriu.
  11. Klientas įsipareigoja suteikti prieigą prie vandens ir elektros šaltinių, meistrams montuojant „Gilės grindų“ gaminius. Išlaidos už vandenį ir elektrą tenka Klientui.
  12. Grindų montavimas tiesiai ant betono atkartoja esamo pagrindo reljefą, todėl klientas patvirina, kad supranta, jog esant betoninio pagrindo nelygumams, tie patys nelygumai atsispindės ir suklojus grindis (ko pasekoje gali atsirasti grindų girgždėjimas ar braškėjimas), nebent prieš pradedant darbus susitarta kitaip ir pagrindas lyginamas papildomai, klientui įsipareigojant apmokėti papildomai už sunaudojamų medžiagų kainą.
  13. Esant didesniems gaminių pagrindo nelygumų nuokrypiams jie tvarkomi už papildomą mokestį.
  14. Paslėpti grindų pagrindo defektai arba defektai, kurių Pardavėjas negalėjo įvertinti patalpų perėmimo metu, tvarkomi už papildomą mokestį.
  15. Pardavėjas po atliktų montavimo darbų pateikia Klientui PVM sąskaitą – faktūrą už gaminių montavimą bei medžiagas, taip pat už papildomus darbus, jei tokių atsirado.
  16. Klientas privalo apmokėti PVM sąskaitą – faktūrą už montavimo darbus ne vėliau kaip per 3 (tris) darbo dienas po jos gavimo.
  17. Gaminius sumontavus, tačiau vykstant tolimesniems patalpų įrengimo darbams, Klientas savo lėšomis įsipareigoja gaminius apsaugoti nuo galimų pažeidimų.
  18. Po gaminių įrengimo patalpose turi būti palaikoma pastovi (17-24 laipsnių) temperatūra ir drėgmė (50-60%). Šaltuoju metų laiku patalpos turi būti tinkamai šildomos, o vasarą – vėsinamos.
  19. Klientas atsakingas už po gaminių montavimo darbų likusių atliekų (pakuotės, gaminių likučiai, pan.) utilizavimą arba kitokį sutvarkymą.
  20. Rangovo atliktiems darbams ir įrengimo medžiagoms suteikiama  24 mėn. garantija.
  21. Apie nekokybišką gaminį PIRKĖJAS turi pranešti iki gaminio sumontavimo, jei gaminys buvo sumontuotas jis laikomas kokybišku.
  22. „Gilės Grindys“ gaminiai gaminami pagal specialų užsakymą, todėl kokybiškiems gaminiamas negalioja 14 dienų grąžinimo garantija. Taip pat, gamybos metu atsisakius užsakytų gaminių, avansinio dydžio suma yra laikoma, kaip bauda už susitarimo nevykdymą ir tokiu atveju avansinis mokėjimas nėra grąžinamas.
  23. Klientas patvirtina, jog neužsakydamas gaminių įrengimo paslaugos iš Pardavėjo, gaminius naudos pagal paskirtį ir laikysis visų įrengimo ir priežiūros instrukcijų, nurodytų apačioje. Nesilaikant šių instrukcijų, gaminiams garantija negalioja.
  24. Kokybės garantija netaikoma šiais atvejais:
    • darbų ar medžiagų trūkumai atsirado dėl netinkamo gaminio naudojimo ir priežiūros, dėmės arba mechaninis paviršiaus pažeidimas (įbrėžimai, įlenkimai ir t. t.), atsiradęs dėl netinkamo gabenimo ar sandėliavimo bei dėl žalos, padarytos smailų kulniukų, baldų, akmenukų, smėlio, augintinių šlapimo ar nagų ir t. t.,
    • gaminio montavimo ir jo eksploatavimo metu patalpose nebuvo palaikomos tinkamos sąlygos, nustatytos pagal HN 42:2009 standartą (santykinis oro drėgnumas nėra 50-60%, o temperatūra >15 °C),
    • gaminio trūkumai atsirado dėl medžio perdžiuvimo arba sudrėkimo. Medžio drėgnumas turi būti 8-9%,
    • gaminio trūkumai (defektai) atsirado dėl netinkamų vidaus sąlygų, t.y.: netinkamos ventiliacijos, netinkamo šildymo, šaldymo ar drėgmės. (Esant grindininiam šildymui temperatūra turi būti keičiama tolygiai, vengiant staigių temperatūros skirtumų. Temperatūra neturėtų būti keliama daugiau kaip 4 °C per parą. Grindų paviršiaus temperatūra negali viršyti 24 °C. Santykinis oro drėgnumas 50-60%),
    • gaminio trūkumai atsirado dėl to, kad aplinkos sąlygos viršijo nustatytus higienos standartus,
    • gaminio trūkumai atsirado dėl to, kad struktūrinis konstrukcijos svyravimas neatitiko reikalavimų reikalingų produkto montavimui,
    • jei gaminys pakito dėl normalaus nusidėvėjimo bei paviršiaus spalvų blukimo,
    • gaminio trūkumai atsirado dėl netinkamo gaminio paviršiaus eksploatavimo,
    • gaminio trūkumai atsirado dėl netinkamo medinių paviršių valymo ar poliravimo,
  25. Reikalavimus dėl gaminio ar darbų trūkumų PIRKĖJAS turi pareikšti PARDAVĖJUI raštu per 5 dienas nuo momento, kai trūkumai atsirado ar PIRKĖJAS juos pastebėjo, bet ne vėliau kaip per 20 punkte nurodyta garantijos terminą.
  26. PARDAVĖJAS gavęs PIRKĖJO reikalavimą dėl trūkumų pašalinimo ir nustatęs, kad tokiam trūkumui taikomas kokybės garantijos terminas bei trūkumas nebuvo sąlygotas 23 punkte nurodytų aplinkybių, savo sąskaita, per 6-8 sav. pašalina atsiradusį trūkumą.
  27. Kilus klausimams dėl gaminių kokybės, kai gaminiai nebuvo montuojami „Gilės grindys“ meistrų komandos, pirmiausia atvykstama į objektą, kuriame buvo sumontuoti gaminiai, apžiūrai. Išaiškėjus, jog gaminiai yra kokybiški, o problema yra montavime ar tinkamo pagrindo paruošime, klientas atlygina UAB „Gilės grindys“ visas išlaidas, atsiradusias vykdant apžiūrą.
  28. Jei taikoma garantija, gamintojas pakeičia gaminius su defektais arba kompensuoja jų kainą. Jei susijęs gaminys nebegaminamas, užtikrinamas pakeitimas alternatyviu tokios pačios kokybės gaminiu.

 

+370 619 13339